Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Tο τρίτο πρόσωπο... (το μακρύτερο κυριολεκτικά)

Λοιπον αγαπητοι αναγνωστες ηρθε η ωρα να γινει η αποκαλυψη και του τριτου μελους του Ampalos blogspot.Μετα λοιπον απο τους φιλτατους Κατσαπλια και Κουβανο εγω ο Paralias προστιθεμαι στη διαγαλαξιακη ομαδα ρεπορτερ του ιστοτοπου αυτου.Ειμαι πολυ υπερηφανος που επιλεχθηκα για να σας ενημερωνω για το αγαπημενο μου αθλημα, το οποιο και υπηρετω με συνεπεια τα τελευταια 6 χρονια, το μπασκετ.Παιζω στην Αθλητικη Ενωση Νεας Κηφισιας ή και Α.Ε.Ν.Κ για της οποιας τα αποτελεσματα θα ενημερωνεστε απο εδω.Επισης θα σας ενημερωνω για τα τεκτενομενα στην Ευρωλιγκα και την Α1 και μερικες φορες θα υπαρξουν αφιερωματα και για το NBA.Προς αποφυγην παρεξηγησεων δηλωνω φιλαθλος του Ολυμπιακου και των Toronto Raptors(αντιεμπορικη ομαδα αλλα ειμαι Ελληνοκαναδος και υποστηριζω την ομαδα της χωρας μου).Κατα καιρους θα αναφερομαι οσο βεβαια μου επιτρεπεται απο το προγραμμα μου και στα ξενα πρωταθληματα. Αρκετα ομως με μενα η επομενη ανανεωση θα αφορα την Ευρωλιγκα ενοψει του Final Four του Παρισιου.

Τελος συγχωρεστε με για το ατονικο συστημα αλλα βαριεμαι να βαζω τονους, ιδιαιτερα οταν γραφω στον υπολογιστη...

Εις το επανιδειν
Paralias

2 σχόλια: