Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Φάμπρεγκας: Θέλω Μπαρτσελόνα !

Την επιθυμία του να αγωσιτεί στους Καταλανόυς εξέφρασε ο Σεσκ. Μάλιστα δήλωσε πως θέλει να έχει ξεκαθαρίσει το μέλλον του οριν το mundial, έτσι ώστε να μην έχει άλλα πράγματα στο μυαλό του. Φαίνεται λοιπόν πως ο κύκλος του 23χρονου Ισπανού στην Αγγλία έκλεισε μετά από εφτά χρόνια παραμονής στην Άρσεναλ...

Αναλυτικά οι δηλώσεις του παίκτη:
"Εάν φύγω από την Άρσεναλ θέλω να παίξω στην Μπαρσελόνα. Θέλω να πάω. Tο αν με θέλουν ή όχι είναι άλλο θέμα. Είμαι 23 ετών και έχω ακόμα μεγάλη καριέρα μπροστά μου. Ποτέ μου δεν έκρυψα όμως το γεγονός πως θέλω να πάω στην Μπάρτσα. Είναι το όνειρο μου και θέλω να πραγματοποιηθεί".

Κλείνοντας, ο Φάμπρεγας είπε:

"Θέλω να ξέρω τι θα συμβεί στο κοντινό μέλλον πριν το Παγκόσμιο Κύπελλο, γιατί θέλω να παίξω χωρίς να σκέφτομαι διάφορα στο κεφάλι μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου