Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Βόμβα

Πήγε στην Πόρτο και την έκανε Πρωταθλήτρια Ευρώπης. Ανέλαβε την Τσέλσι και την «μεταμόρφωσε» σε μεγάλη ομάδα. Πλέον είναι στην Ίντερ με την οποία διεκδικεί το τρεμπλ. Ο λόγος φυσικά για τον Ζοσέ Μουρίνιο, ο οποίος με δηλώσεις του σε περιοδικό αποκάλυψε ότι είναι έτοιμος να αναλάβει ακόμα ένα μεγάλο ...στοίχημα στην καριέρα του. Να κάνει την Ρεάλ Μαδρίτης και πάλι «βασίλισσα» της Ισπανίας αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης.

«Όταν γράφουν πως έχω το ένα πόδι στην Ισπανία και το άλλο στο Μιλάνο είναι αναληθές. Η αλήθεια είναι ότι θα αναλάβω την Ρεάλ Μαδρίτης. Ηδη έχω δουλέψει σε μια μεγάλη ομάδα στην Αγγλία, εργάζομαι σε μια μεγάλη ομάδα στην Ιταλία και θα αναλάβω μια μεγάλη ομάδα και στην Ισπανία. Τα έχω κατακτήσει όλα σε τρεις χώρες (Πορτογαλία, Αγγλία, Ιταλία), δεν μου λείπει τίποτα. Όμως γελάω όταν κάποιοι πρόεδροι με συγκρίνουν με τους προπονητές τους που δεν έχουν κερδίσει ούτε το Κύπελλο Τοσκάνης ή της Ρέτζιο Καλάμπρια», τόνισε ο Ζοσέ Μουρίνιο.

Επίσης ο Special One για ακόμα μια φορά έκανε σαφές ότι δεν ταιριάζει με το Καμπιονάτο... «Έρχονται διάφοροι, με χτυπάνε στην πλάτη, μου χαμογελάνε και μου λένε 'είσαι ο καλύτερος, συνέχισε έτσι', και μετά με την πρώτη ευκαιρία που επιτίθενται. Μου ζητάνε αυτόγραφο και φωτογραφίες και ξαφνικά αλλάζουν. Δεν μου αρέσει αυτό και το κάνουν ακόμα και μερικοί συνάδελφοι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου