Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Στην Τουρκία ο Ζεβλάκοφ!

Στην Τουρκία ο Ζεβλάκοφ και πιο συγκεκριμένα στην Ανκαραγκουτσού θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μίχαλ Ζεβλάκοφ . Μπορεί τις προηγούμενες μέρες να δήλωνε πως θα περιμένει τον Ολυμπιακό αλλά τελικά αποφάσισε να συνεχίσει αλλού την καριέρα του καθώς αυτό που τον απασχολεί είναι να παίζει βασικός.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του παίκτη:


"Όλα δείχνουν ότι την επόμενη σεζόν θα αγωνίζομαι στην Τουρκία, αφού έχω χειροπιαστή πρόταση. Η αλήθεια είναι ότι ενδιαφέρθηκαν για εμένα και άλλες ομάδες. Βέβαια τίποτα δεν είναι οριστικό ακόμα.

Είμαι 34 ετών. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το οικονομικό κομμάτι, όσο το να παίζω συχνά, έτσι ώστε να είμαι έτοιμος ενόψει του Euro 2012. Δεν θέλω να είμαι απλά μια αναφορά λόγω προσφοράς, αλλά ένα βασικό κομμάτι της ομάδας", τόνισε ο Ζεβλάκοφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου